vineri, 31 iulie 2015

La Sinaia si cerul ne arata Romania Mare.

La sfarsit de saptamana am petrecut momente placute pe valea Prahovei in special la Sinaia dar si in celelalte
localitati de pe ruta spre si in Brasov. Orice vizita la Sinaia cuprinde obligatoriu o vizita la castelul Peles, in centrul orasului si la manastirea ortodoxa Sinaia. Evident ca si eu alaturi de familie si amici am vizitat aceste obiective pe care le-am revazut acum mai frumoase, mai impunatoare si mai atractive pentru turisti, atat pentru cei din tara cat si cei din strainatate. Dar cel mai impresionant lucru pentru mine ca si crestin ortodox si roman patriot a fost "semnul divin" aparut pe cer deaspura statiunii Sinaia. Norul cu Romania actuala si o Romanie Mare, stilizata.
Pentru o perioada scurta de timp mi s-a relevat o forma care arata clar harta Romaniei noastre intr-un contur intunecat, totul pe un nor mai deschis sub forma unei Romanii Mari exact cum era visata de catre marele nostru poet national Mihai Eminescu, adica de la Nistru pana la Tisa. Cu o forma aproximativa a tuturor zonelor locuite de romani se poate vedea intreaga Basarabie, Bucovina, zona Subcarpatica dar si teritoriile de pana la Tisa care au fost locuite mii de ani de traci, geto-daci si apoi de romani. Spre norocul meu am reusit sa surprind in cateva poze acest fapt extraordinar care poate fi observat abia odata in viata unui om.

Marius Chiuzan

Vezi mai multe poze aici :

http://www.bistritanews.ro/index.php?mod=article&cat=2&article=15786 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu