vineri, 26 august 2011

Bistritanews.ro - un an de existenta.

In 23 august 2010 aparea primul material in ziarul online Bistritanews.ro. Era un editorial in care imi exprimam crezul, dorinta de a face un ziar independent, echidistant, echilibrat fara acceptarea unor compromisuri si interdependente de natura financiara, administrativa sau politica. La un an de existenta a ziarului Bistritanews pot spune ca mi-am respectat promisiunea fata de dumneavoastra, cititorii mei, fara a face nici un compromis cu cei care au puterea, banii sau deciziile administrative. Desi mi-a fost foarte greu, am reusit sa pastrez ziarul Bistritanews ca un ziar onest, nepartinic, poate singurul cu adevarat independent din mass-media bistriteana. Am refuzat si voi refuza in continuare sa primesc publicitate sau foloase materiale de la organizatii si oameni politici, de la institutii publice si primarii, fiind poate, singurul ziar din BN care nu a acceptat publicitate din fonduri publice sau de la politicieni. Acest fapt imi confera mie si celor care mai scriu sporadic la ziar, dreptul de a ne lauda ca nu suntem compromisi din nici un punct de vedere, ca relatam obiectiv sau postam fara cenzura materialele primite cu respectarea in totalitate a deontologiei profesionale si a legislatiei in viguare. Astfel Bistritanews va ramane si in continuare un ziar onest, o tribuna de exprimare a tuturor oamenilor care reprezinta ceva in societatea bistriteana si nationala, a celor care reprezinta interesul public si dar si de postare a informatilor de interes general pentru cetateni.
Bistritanews este un ziar privat ce imi apartine in totalitate, fapt ce mi-a conferit si imi confera si pe viitor sansa exprimarii publice fara teama a tuturor punctelor de vedere pertinente si coerente in aproape 30 de domenii, fapt apreciat deja de mii de utilizatori ai internetului ce viziteaza zilnic ziarul Bistritanews.
 Pentru aceasta va multumesc si va asigur ca si in urmatorii ani Bistritanews va ramane un ziar al bistritenilor onesti indiferent de presiunile politice, financiare sau administrative la care am fost supusi direct sau indirect, astfel ca in paginile ziarului veti gasi intotdeauna informatii corecte, de incredere si verificabile ce vor raspunde nevoilor fiecarui cititor. Bistritanews va informa in continuare, fidel principiului conform caruia orice ziar trebuie mai intai sa vina cu informatii corecte si pe urma sa incerce sa educe in masura posibilitatilor cititorii, in special pe cei tineri.

                                  Cu drag
                                   Marius V. Chiuzan - jurnalist independent.

23 august 2011.

 http://bistritanews.ro/index.php?mod=article&cat=16&article=14

      n.r.- in acest an am publicat aproape 3200 de materiale si articole de presa, cu aproape 600.000 de vizitatori (in total) si o medie de intrari pe ziar in zilele lucratoare de peste 4000 de vizitatori-zilnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu