joi, 27 mai 2010

Si patronii ,,sesizeaza,, cateodata.

Suna telefonul, e in jur de ora 10.00 dimineata.
,,Salut, sunt C. D, si vreau sa iti arat ce se intampla pe o strada de pe Valea Jelnei.
,,Salut, spune,,
,,Pai pe strada unde construiesc eu curege apa pe ,,carosabil,, si am incercat sa o opresc dar incercand sa fac o fapta buna, am luat o amenda de 7 milioane de lei vechi de la primarie. Cu un utilaj de la firma mea am facut o scurgere dar cica nu a fost bine si m-au amendata. Pai e corect ?,,.

,,Nu. Dar nu uita ca orice fapta buna nu va ramane nepedepsita, e o lege ce se aplica doar la noi, ha, ha ,,
,, Da, dar tu ca si jurnalist care ai scris rau de mine, desi ne stim de cand nu aveai par la sub-brat (asta a fost buna) si acum ar trebui sa scri ceva ca nu e normal ce se imtimpla. Ieri o masina era sa faca accident cand a franat inaite de pod si a trecut prin apa. Si nimeni nu ia masuri, iar cand eu vreu sa fac ceva bun sunt amendat,,.
,,Bine, mersi de telefon si informare, am sa merg pe acolo sa vad care e situatia,,.
Si am fost si se pare ca fostul meu amic din copilarie, acum doar cunostiinta, a avut dreptate, desi el e obisnuit sa aiba in permanenta dreptate, ca doar e patron de restaurant, brutarie si face si blocuri. Baiat bun dar cu multe griji - avantaj eu fara nici o proprietate importanta dar nici griji mari, ca de problema banilor nu ma mai stresez de mult, ca doar nimeni nu ii are suficienti, nici macar patronii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu