luni, 31 mai 2010

,,Sa ne traiasca nepotica,, - Intimplari din viata

E o seara frumoasa de sambata, tocmai buna pentru a face o ultima plimbare din zi cu biciccleta. Si, de ce nu, sa imbinam utilul cu placutul. La ,,porunca ,, sotiei, ascultator mai dau o fuga pana la magazinul de la fostul MAT, pentru a mai cumpara o paine si alte maruntisuri.
Pista pentru biciclisti de pe Independentei e plina de oameni, mame cu copii de mana, bunici cu nepoti, tineri indragostiti iesiti la plimbare dar si oameni maturi ce stau pe cate o banca, la ,,o poveste,,.
,,Domnul Chiuzan, domnul Chiuzan,, ma striga o doamna simpatica, intre 2 varste, zambitoare. Ma opresc. ,,Stati putin sa va servesc cu o prajitura,,.
Ma uit uimit, la domna, dar imi revin. Are in maini un platou cu prajituri si ii serveste pe trecatori, cunoscuti sau necunoscuti. ,,Hai, luati o prajitura, sa ne traiasca nepotica, eu sunt cea care v-am sunat la TVB,, (imi cer scuze dar nu stiu cum o cheama pe doamna, mai ales ca la emisiunile de la TVB suna foarte multa lume si nu pot recunoaste toate persoanele dupa voce.)
Iau o prajitura si chiar una foarte buna, cred ca a fost ,,Fanta,, - frisca sau branza de vaci, crema si blat. Foarte buna. Mai erau si alte tipuri, cu nuca, cu ciocolata, dar nu sunt nesimtit si nici nu imi era foame....ha.ha, desi sunt mare amator de dulciuri, mai ales de cand m-am lasat de fumat.
Am multumit frumos si am plecat mai departe, la ,,cumparaturi,,.
In drum spre casa, la intorcere, am tot cugetat, uite, e criza, dar lumea e inca buna, oameni inca isi impartasesc bucuriile cu cunoscutii si necunoscutii, cred ca doamna era proaspata bunica. Uite ca oamenii se mai comporta uman-firesc. E inca un motiv in plus pentru a ma declara fericit ca sunt bistritean, ardelean si roman.
Sa va traiasca nepoata, doamna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu