vineri, 18 iunie 2010

EU CÂND VREAU SĂ HUIDUIESC, HUIDUIESC ! (pamflet)

Acum, toată lumea ştie de celebrul film «Eu când vreau să fluier. fluier !» Şi dacă toată lumea ştie, ce mi-am spus şi eu. Păi eu nu prea ştiu să fluier, dar dacă mă apuc să huiduiesc ? (Puriştii limbii române vor încerca să mi-o tragă pentru huiduiesc, regret etern, dar îi trimit la DEX !). Astăzi, când scriu acest articol mă gândesc să transmit tuturor celor peste nouă milioane de români ( de fapt este vorba doar de cinci milioane şi ceva, adică cei care l-au votat pe Băsescu) care au fost excrocaţi, prin fals şi uz de fals, de către cei care au fost votaţi pentru a le reprezenta interesele în Parlamentul României, la conducerea Guvernului României sau la conducerea ţării, aşadar le transmit cetăţenilor români, indiferent de religie, naţionalitate, sex, etc. să huiduiască din toate puterile lor, de câte ori se vor întâlni cu cei care au votat pentru INTERESELE.LOR şi ale GĂŞTII LOR.

Să fie foarte clar, una din marile greşeli ale vieţii mele a fost săvârşită în 2008 când i-am votat pe Ioan-Nelu Botiş şi pe Sbîrciu Ioan. Regret amarnic şi promit că mă voi căi în faţa duhovnicului meu. Pe Olteanu nu l-am votat, că n-a fost pe Bistriţa, dar l-au votat cei de pe Someş. De acum încolo, respectiv de la votarea de către cei trei, în dispreţul Drepturilor Omului, a Constituţiei României, a tăierii salariilor şi a pensiilor, fără pic de ruşine, nu voi mai avea nici cel mai mic respect pentru cei trei indivizi. Aşa că: Bă Oltene! Bă Botiş ! Bă Sbîrci ! Eu nu zic “să vă fie ruşine!” pentru că nu ştiţi ce este ruşinea, dar, să fiţi siguri că, de câte ori ne vom întâlni, voi aplica principiul – Eu când vreau să huiduiesc, huiduiesc ! Mă voi consulta cu avocatul meu şi mă gândesc să îi dau în judecată pe Sbîrciu şi pe Botiş pentru fals şi uz de fals. De ce ? Păi au ajuns în Parlamentul României prin declaraţii sforăitoare, false, jurând strâmb pe Biblie şi pe tot ce se poate jura, că ei, acolo, în Parlament ne vor reprezenta cu onoare şi cinste pe noi, cei care i-am votat. Făcând uz de falsul declaraţiilor au ajuns ca în Parlament, să se reprezinte pe ei, nu pe cei care i-au votat ! În realitate, acolo, în Parlament indivizii de mai sus se reprezintă pe ei şi gaşca lor !
Bă Oltene, bă Botiş, bă Sbîrciule – de ce nu aţi votat să daţi DIN AVEREA VOASTRĂ - 25 % ? Şi tot aşa, toată gaşca (pentru că asta sunteţi acum : O GAŞCĂ, nu un adevărat PARTID în care şi eu am crezut un timp, dar m-am înşelat amarnic !) De ce Băsescu, Boc, Udrea-Cocoş, Blaga, Videanu, Prigoană, fraţii Păunescu, Vlădescu, Funeriu şi toţi ceilalţi nu sunt puşi să dea EI 25 % din AVEREA LOR ? La averea dobândită de marea voastră majoritate, vă puteţi permite să renunţaţi o perioadă scurtă de timp la salariile voastre. Nu din salarii v-aţi făcut averea. Sau chiar ne credeţi atât de proşti ? Da, aveţi dreptate să ne credeţi ATÂT DE PROŞTI pentru că v-am votat nu o dată, ci de mai multe ori ! Acum însă, ne-am trezit la realitate: să i-o spuneţi voi lu’ Mutu (nu fotbalistului !) că vă credem că AVERILE VOASTRE AU FOST DOBÂNDITE doar dintr-un salariu de la stat !
De altfel, se vede din spaţiu (prietenul meu Alexandru Cristian Miloş poate să vă confirme !) că prin Parlament vă ocupaţi mai mult cu rezolvarea afacerilor proprii, nu cu rezolvarea problemelor cetăţenilor care v-au votat.
Bă Oltene ! La protestul organizat în sâmbăta din 12 iunie 2010, la apostrofarea unui participant ai răspuns dispreţiuitor, aşa cam cum îţi este felul, că noi, cei care eram acolo (circa o sută de oameni), nu îi putem reprezenta pe cei, câteva mii, care
te-au votat. Sigur că da, poate aveai şi tu dreptatea ta ! Dar să nu uiţi că la foarte mulţi oameni le-a fost ruşine să vină. De ce ? Simplu: PENTRU CĂ V-AU VOTAT PE VOI şi pe şeful găştii voastre, Băsescu ! Se simt vinovaţi, aşa cum şi eu mă simt vinovat că i-am votat pe Botiş şi pe Sbîrci ! Pe Băsescu, în schimb nu l-am mai votat. M-am lămurit cine este, cu adevărat, Băsescu, la sfârşitul anului 2008.
Membrii Filialei 1 Bistriţa a Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, în Rezervă şi Retragere (circa 600 de foşti militari, poliţişti, jandarmi, etc.) au hotărât ca la alegerile din 2012 să participe la TOATE adunările voastre electorale şi să aducă aminte tuturor cetăţenilor CINE LE-A TĂIAT SALARIILE, PENSIILE, ALOCAŢIILE, SUBVENŢIILE. Cum cine? Este evident că OLTEAN IOAN, IOAN-NELU BOTIŞ şi SBÂRCIU IOAN prin votul lor dat împotriva tuturor salariaţilor, pensionarilor, bolnavilor şi chiar a copiilor acestei ţări ! Chiar dacă votul este UNINOMINAL voi tot o gaşcă reprezentaţi !
Aţi semănat vânt, nu puteţi culege decât furtună ! Ş-apoi, noi când vrem să huiduim, huiduim !Huooooooo!

Colonel (r) DORIN FILIP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu